TeamZZP

 

Uw volledige administratie voor € 50 per maand


Wij zijn Team ZZP, binnen Erik van der Werf zijn wij de medewerkers die zich alleen met zzp’ers en hun administratie bezig houden. Door deze specialisatie kunnen wij onze dienstverlening tegen een scherpe prijs aanbieden. Ook zorgt deze specialisatie ervoor dat we goed op de wensen van onze klanten in kunnen spelen.

Onze dienstverlening

Wat doen wij

Wij ontzorgen klanten door de grootste administratieve last van hen over te nemen. Daarnaast geven wij de ondernemer een stukje zekerheid dat hij van alle fiscale voordelen gebruik maakt. Onder deze werkzaamheden vallen:

 

·      Bijhouden van de administratie, het inboeken van facturen, kassabonnetjes en deze aansluiten met de bank (afletteren)

·      Het opstellen van de jaarrekening met toelichtingen

·      Aangifte IB voor ondernemers

·      Aangiften omzetbelasting per kwartaal

·     Per kwartaal een managementrapportage

 

Wij houden al uw facturen bij in een digitaal archief, zo kunt u altijd alles snel terugvinden.

Voordelen voor u

Door gedurende het jaar de boekhouding goed bij te houden bent u altijd op de hoogte van uw resultaat. Dit kan u helpen bij investeringsbeslissingen of bij de aanschaf van een woning of auto. Achteraf terugkijken is leuk voor de belastingdienst, maar aan het eind van het jaar mag het resultaat geen verrassing meer zijn voor de ondernemer. Door de administratie over te dragen hoeft u hier veel minder tijd aan te besteden, bovendien zijn voor zzp’ers de tools die administratie gemakkelijker maken veel te duur. Wij kunnen deze kosten spreiden over een groot aantal klanten wat resulteert in een kostenbesparing.

Prijs

 

De gemiddelde zzp’er heeft een kleine administratie. Onze systemen zijn erop ingericht om ongeveer 300 boekingsstukken te verwerken. Dit zijn de bij- en afschrijvingen op uw bankafschriften. Ons tarief voor het doen van de volledige boekhouding is     € 50 ex. btw per maand. U hoeft alleen nog maar uw verkoopfacturen te versturen en betalingen te verrichten, wij doen de rest. Als de administratie groter is dan 300 mutaties maken we samen met u een andere prijsafspraak. Wij willen niet dat ondernemers achteraf voor verrassingen komen te staan. Als u geen gebruik wilt maken van onze volledige dienstverlening kunnen wij uw aangifte IB al verzorgen vanaf € 250 ex. btw per jaar.

Advies

Als u een abonnement afsluit krijgt u het eerste advies uur van ons. Na dit eerste uur vragen wij € 50 per uur voor advies. Dit uur kunt u gebruiken om bijvoorbeeld te vragen of de auto beter in de zaak of in privé kan. Welke kosten moet je wel in de zaak boeken, en welke niet.

 

Onze medewerkers zullen u op basis van de boekingen ook af en toe ongevraagd advies geven. Ongevraagd advies kost uiteraard niets, maar kan wel wat opleveren. 

Opzegtermijn

Wij hanteren geen opzegtermijn, u kunt per maand het abonnement opzeggen.

Contactformulier

Als u vragen of interesse heeft, vul dan het onderstaande formulier in. Wij zullen altijd binnen drie dagen contact met u opnemen om uw vragen te beantwoorden, of om de dienstverlening zo snel mogelijk te starten.